Menü
Kosár

Szállítási információ

Hová kérhető a házhozszállítás?

 

Országosan elérhető a bútor házhosszállítás. A kiszállítás INGYENES.

Tömb- vagy társasház esetén a lépcsőházig, családi ház esetén kapuig történik a termékek szállítása. A sofőrnek nem kötelessége a terméket az ingatlanjába vagy az emeletre be- illetve felvinni. Kérjük, nagyobb méretű bútorok esetében gondoskodjon segítségről.
 

 

 

Felhívjuk figyelmüket, hogy a futárnál kizárólag készpénzes fizetésre van mód!

A szállítási címre érkező futár több alkalommal is telefonál, ha szükséges és maximum 15 percet tud várni.
 

 

Kiemelten fontos!

A vevő vállalja, hogy szállításkor a teljes vételárat kiegyenlíti.
A szállítás időpontjáról a szállítmányozó cég a tervezett szállítás előtt 2-3 munkanappal értesítést küld e-mailben és telefonon is felveszi Önnel a kapcsolatot!
A megrendelt bútor gyártási, illetve szállítási határidejének módosítási jogát fenntartjuk.
A szállítási határidőt a gyártók tájékoztatása alapján adjuk meg és az esetleges késésért kártérítési felelősséget nem vállalunk!

 

FONTOS: Amennyiben átvételkor a termék hiányos vagy sérült, a vevő a kárigényét haladéktanul az áru átvételekor köteles jelezni a szállítmányozó cég alkalmazottjának az áruátvételi elismervényen vagy jegyzőkönyv formájában, mely hitelesítve van a megrendelő (átvevő) valamint a fuvarozó cég jelenlévő képviselője részéről egyaránt, ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. A sérülési reklamáció csak aláírt jegyzőkönyvvel érvényesíthető. A házhozszállítási díjat a szállítmányozó cég állapította meg, a lenti táblázatban találja, az átvétel után kell fizetni a szállítmányozónak. Webáruházunkban a megrendelt termékek lapra szerelten érkeznek meg otthonába. A kiszállítás díja Magyarországon belül az alábbi táblázat szerint kerül besorolásra.

Az eladó további szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a 117/1991. (IX.10.)sz. Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.

Egyéb rendelkezések: A szerződés nyelve magyar, megküldött megrendelő szerződésnek minősül, rendelésazonosítóval van ellátva és iktatásra kerül! Egyéb nem szabályozott kérdésekben a Ptk. rendelkezései az irányadóak.

A Polgári törvénykönyv, valamint az elektronikus kereskedelemre vonatkozó rendelkezések az irányadók. A tevékenység jogszabályi háttere: - az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény; - a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény; - a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV. törvény; - a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságról szóló 225/2007. (VIII. 31.) Korm. rendelet; az üzletek működésének rendjéről, valamint az egyes üzlet nélkül folytatható kereskedelmi tevékenységek végzésének feltételeiről szóló 133/2007. (VI. 13.) Korm. rendelet. - a szavatossági és jótállási felelősségére, illetve az ezzel összefüggésben érvényesített szavatossági és jótállási igények intézésére a Ptk.-ban és a 49/2003. (VII.30) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.

Hogyan történik a fizetés?

A fizetés utánvéttel történik. Ha Önnek kényelmesebb, banki utalással előre is fizethet és az összeg beérkezése után indítjuk a csomagot. Ebben az esetben előzetes egyeztetés szükséges telefonon vagy e-mailben. A kárpitos bútorok rendelésénél foglaló összeget szoktunk megállapítani. A foglaló összege a bútor ~ 10% - 30%-ig terjedhet.

Mikor történik a szállítás?

A feladás pontos dátumáról külön e-mailben vagy telefonon értesítjük, amint a küldeményt átadtuk a futárszolgálatnak. A kiszállítás időpontjáról értesíteni fogják.A szállítmányozó cég telefonon egyeztet Önnel a szállítási időpontról.

A futárszolgálat a csomagot a vásárláskor megadott magyarországi címre szállítja, hétköznap 08:00 és 17:00 óra között. Minden esetben feltüntetjük a vásárló telefonszámát is a kiszállítás megkönnyítése érdekében. Amennyiben a futár a megadott címen és telefonszámon nem éri el Önt, úgy a csomagját még egyszer megpróbálja kiszállítani.

Fontos! A szállítmányozó cég ún. gyűjtőfuvarokat szervez. Ha Önöknek nem megfelelő az időpont, akkor új időpontot tudnak adni 1-2 héten belül. Sajnos egyedi időpont megadására felár ellenében sincs lehetőség.

Magyarország Kormánya döntött a postai szolgáltatások nyújtásának részletes szabályait tartalmazó 335/2012. (XII. 4.) Korm. rendelet (Postai kormányrendelet) módosításáról:

A Postai kormányrendelet hivatkozott módosítása a Magyarország területére értékesítő kereskedelmi célú internetes honlappal rendelkező vállalkozások számára előírja, hogy 2024. március 28-tól az általuk értékesített áruk kézbesítéséhez a honlapjukon választási lehetőségként tüntessék fel a Magyar Posta Zrt. által nyújtott postai (kézbesítési) szolgáltatást is.

A Magyar Posta Zrt. a kereskedelmi célú internetes honlappal rendelkező vállalkozások számára az egyedi szerződésben, vagy az általános szerződési feltételeiben meghatározott árakon biztosítja a postai (kézbesítési) szolgáltatás igénybevételének lehetőségét. Társaságunk az általános szerződési feltételekben a következő árakat kívánja alkalmazni, ha a csomagméretek megfelelnek a postai szabványoknak:

  • Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db.